Aby zamówienie dotarło do Ciebie przed 24.12, musi zostać złożone do 19.12
Darmowa dostawa od 300,00 zł

Regulamin sklepu

Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego www.scootandride.pl, Klienci zobowiązani są zapoznać się z treścią̨ Regulaminu.

I. DEFINICJE

1.      Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się̨ na odległość́ oraz świadczenia usług drogą elektroniczną;

2.      Usługodawca lub Sprzedawca – Solution Baby Care Sp. z o.o., Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa, NIP 951-238-58-06, REGON 360225310, wpisany do rejestru  przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, pod numerem KRS 0000532132, kapitał zakładowy w pełni opłacony: 400.000 złotych, e-mail: biuro@solution-bc.pl, wyłączny właściciel sklepu internetowego działającego pod adresem www.scootandride.pl;

3.      Sklep / Portal – serwis internetowy dostępny pod adresem www.scootandride.pl, za pośrednictwem, którego Klient może kupić́ Produkty;

4.      Klient (Użytkownik) – osoba pełnoletnia odwiedzająca Portal, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają̨ zdolność́ prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać́ Zamówienia i która zaakceptowała niniejszy Regulamin;

5.      Produkt (Towar) – Towary prezentowane w Sklepie, których dotyczy umowa sprzedaży;

6.      Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się̨ na odległość́;

7.      Strony – Usługodawca i Klient;

8.      Rejestracja na Portalu – czynność́ polegająca na wypełnieniu stosownych formularzy na Portalu oraz udzieleniu zgód wymaganych przez Regulamin, celem założenia Konta Użytkownika.

9.      Konto Użytkownika – indywidualnie utworzony obszar (podstrona) na Portalu dla każdego Użytkownika, na którym może on składać́ zamówienia (oraz w ramach której Klient ma możliwość́ m.in. zarządzać́ danymi osobowymi).

10.   Login – (adres e-mail) indywidualny identyfikator Klienta konieczny do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, podawany podczas procesu Rejestracji;

11.   Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Użytkownika;

12.   Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów na odległość́ za pośrednictwem Sklepu, określające rodzaj i liczbę̨ Produktu;

13.   Przetwarzanie danych osobowych – czynności podejmowane zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.);

14.   Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością̨ gospodarczą lub zawodową;

15.   Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność́ prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

16.   Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę̨ na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.      W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

2.      Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się̨ z Regulaminem i akceptacja jego postanowień́ w czasie składania Zamówienia.

3.      Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi: umożliwienie Klientom składania Zamówień́ dotyczących Produktów dostępnych w ramach Sklepu i zawierania Umów sprzedaży Produktów na odległość́, udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie.

4.      Nazwy producentów i marki nalezą̨ do ich właścicieli i prezentowane są̨ w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki Produktów prezentowane w Sklepie nie są̨ reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach i mogą nieznacznie rocznić się̨ od wyglądu rzeczywistego.

5.      Podejmowanie działań́ takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie na Portalu niezamówionej informacji handlowej; podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika jest zabronione.

6.      Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią̨ oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są̨ jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań́ do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę̨ kupna określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu.

7.      Ceny Towarów znajdujących się̨ w ofercie Sklepu są̨ podane w złotych polskich i zawierają̨ podatek VAT.

8.      Warunkiem zrealizowania Zamówienia jest dostępność́ Produktu w magazynie własnym lub u jednego z dostawców Sprzedawcy. W przypadku niedostępności części lub wszystkich Produktów składających się̨ na Zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie Zamówienia, zrealizowanie bez brakujących towarów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego Produktu na miejsce brakującego).

 III. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

1.      Użytkownik jest jedyną osobą upoważnioną do dokonywania operacji na swoim Koncie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania osób którym Użytkownik udostępnił Konto.

2.      Przedmiotowy Regulamin obowiązuje również̇ Użytkowników, którzy nie dokonali Rejestracji, a dokonali Zamówienia przez telefon.

3.      Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawarta poprzez Rejestracje na Portalu i akceptację towarzyszących temu zgód, zostaje zawarta na czas nieokreślony.

4.      Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Portalu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest niedopuszczalne.

5.      Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania postanowień́ przedmiotowego Regulaminu i korzystania z Portalu w sposób nie zakłócający jego działania ani nie utrudniający korzystania z Portalu przez innych Użytkowników.

6.      Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić́ Usługodawcę̨ o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również̇ o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w przedmiotowym Regulaminie.

7.      Użytkownik, który dokonał Rejestracji może rozwiązać́ umowę̨ o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez usuniecie Konta w drodze wysłania żądania usunięcia Konta. Administrator Portalu zobowiązuje się̨ dokonać́ usunięcia Konta w terminie 5 dni od daty otrzymania wyżej wymienionego żądania.

8.      Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas procesu Rejestracji.

9.      Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Portalu. Za datę̨ złożenia reklamacji uznaje się̨ dzień́ wpłynięcia jej do Usługodawcy. Reklamacja powinna zawierać́ imię̨, nazwisko, adres do korespondencji oraz datę̨ i rodzaj nieprawidłowości, która wystąpiła. Sprzedawca ustosunkuje się̨ do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż̇ w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź w sprawie reklamacji będzie wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. Reklamacje należy przekazywać́ pisemnie na adres: Solution Baby Care Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa z dopiskiem “Reklamacja Scoot&Ride”, bądź́ przesyłać́ za pomocą̨ poczty elektronicznej na adres: biuro@solution-bc.pl z tytułem wiadomości “Reklamacja Scoot&Ride”.

 IV. PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY

1.      Usługodawca umożliwia Użytkownikom poprzez Portal, składanie Zamówień́. Usługodawca ma prawo do odmowy Rejestracji Użytkownika lub przyjęcia Zamówienia jak też usunięcia Konta Użytkownika, w szczególności, gdy Użytkownik: podał nieprawdziwe dane, dopuści się̨ naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Użytkowników, dopuści się̨ zachowań, które są̨ niezgodne z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa.

2.      Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niezawinione przez Usługodawcę problemy techniczne bądź́ ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Użytkownik, a które uniemożliwiają̨ mu poprawne korzystanie z Portalu.

3.      Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia działalności Portalu.

4.      Usługodawca zobowiązuje się̨ do przetwarzania danych osobowych tylko w zakresie uzyskanych od Użytkownika zgód, na zasadach określonych Ustawą o ochronie danych osobowych (ustawa z dnia ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz Ustawą o świadczenie usług drogą elektroniczną (ustawa z dnia 18 lipca 2002 r., Dz.U. z 2002 Nr. 144 poz. 1204 z późn. zm.).

5.      Usługodawca zobowiązuje się̨ do prawidłowej realizacji Zamówień́ złożonych przez Użytkownika oraz dołożenia wszelkiej staranności przy udzielaniu informacji Użytkownikom.

6.      Usługodawca ma prawo wykorzystywać́ pliki typu „Cookie” oraz „web beacons” w celu prawidłowego funkcjonowania Portalu, analizowania efektywności Portalu, przystosowywania go do potrzeb Użytkowników oraz tworzenia statystyk.

 V. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

1.      Założenie Zamówienia może odbyć się z jednoczesnym założeniem Konta albo bez jego zakładania – jako gość. W celu złożenia Zamówienia na Portalu i założenia Konta Użytkownik musi pomyślnie przejść́ przez proces Rejestracji.

2.      Na proces Rejestracji składają̨ się̨ kolejne kroki: wypełnienie formularza, gdzie, wypełnienie niektórych rubryk jest wymagane do pomyślnego zakończenia Rejestracji oraz zaakceptowanie obligatoryjnych zgód (Użytkownik powinien postępować́ zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami i komunikatami). Użytkownik ma możliwość́ indywidualnego ustawienia hasła.

3.      Zamówienie.

3.1.  Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie Zamówienia.

3.2.  Zamówienie może zostać́ złożone przez stronę̨ www.scootandride.pl,

3.3.  Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem Zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować́ się̨ z Klientem w celu potwierdzenia Zamówienia przez telefon. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

4.      W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia Zamówienia należy skontaktować́ się̨ ze Sprzedawcą przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem bok@scootandride.pl.

5.      W przypadku braku w magazynie Produktów lub niektórych Produktów objętych Zamówieniem Klienta, Sprzedawca wysyła do Klienta wiadomość́, na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu zamówieniowym, z informacją, jaki Towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość́ zawiera także prośbę̨ o podjęcie przez Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postepowania w sprawie Zamówienia. W takiej sytuacji Klient może:

a)      zrezygnować́ z realizacji Zamówienia w całości,

b)     wyrazić́ zgodę̨ na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego Zamówienia,

c)      wyrazić́ zgodę̨ na podzielenie Zamówienia na kilka paczek.

6.      Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty oraz w niedziele i święta, obsługiwane będą̨ następnego dnia roboczego.

7.      Przyjęcie do realizacji Zamówienia rozpoczyna się:

a)      w przypadku Zamówień́ płatnych przy odbiorze – po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia.

b)      w przypadku Zamówień́ płatnych przelewem lub poprzez system IdoPay – po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu.

8.      Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, jeżeli formularz Zamówienia został nieprawidłowo wypełniony.

9.      Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów i realizacja Zamówień́ następuje według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień́, aż̇ do wyczerpania się̨ zapasów objętych tą formą sprzedaży.

10.   Do każdego Zamówienia Sklep wystawia fakturę̨ VAT. Faktura jest wystawiana w chwili, gdy wszystkie Zamówione przez Klienta towary są̨ skompletowane i gotowe do wysyłki.

11.   Zmiany w wysyłce, rezygnacje z Zamówienia możliwe są̨ poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem bok@scootandride.pl

VI. PŁATNOŚCI

1.      Ceny Towarów nie uwzględniają̨ kosztów usługi przesyłki. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.

2.      Klient może wybrać́ jedną z następujących form płatności za zamówione Towary:

a)      Przelew: na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania Zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia. W tytule przelewu prosimy podać́ imię̨, nazwisko oraz numer Zamówienia,

b)     za pobraniem,

c)      Kartą płatniczą lub płatnością̨ online za pośrednictwem Systemu IdoPay.

3.      Autoryzacja płatności następuje maksymalnie w terminie do 1 godziny, przy czym bieg tego terminu rozpoczyna się̨ z chwilą dokonania przez Klienta wszystkich wymaganych przez IdoPay i określonych na ich stronach internetowych czynności niezbędnych do zatwierdzenia płatności.

4.      Reklamacje dotyczące płatności składane przez Klientów powinny być́ kierowane bezpośrednio do Sprzedawcy. W przypadku ustalenia, że przyczyny reklamacji nie leżą̨ po stronie Sprzedawcy, Sklep przekaże reklamację do spółki IdoPayments Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, prowadzącej IdoPay.

 VII. DOSTAWA

1.      Zakupione Towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu Zamówienia lub podany mailowo.

2.      Wysyłka zakupionych Towarów możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub innego przewoźnika, z którym współpracuje Sprzedawca.

3.      Koszty dostawy:

a)      w przypadku Zamówień́ o wartości do 300 zł, koszt wysyłki jest podany w Zamówieniu.

b)     w przypadku Zamówień́ o wartości przekraczającej 300 zł – wysyłka na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej jest bezpłatna dla Klienta.

4.      Czas realizacji Zamówienia: Termin realizacji Zamówienia nie przekracza 4 dni roboczych od chwili zaksięgowania zapłaty przy Zamówieniach płatnych z góry i 4 dni roboczych od złożenia Zamówienia przy Zamówieniach realizowanych za pobraniem. Wyjątek mogą̨ stanowić́ Zamówienia na produkty aktualnie niedostępne lub nietypowe. W takim przypadku termin realizacji Zamówienia może się̨ wydłużyć́, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

5.      W przypadku Zamówień́ wysłanych za pośrednictwem kuriera, Klient powinien skontaktować́ się ze Sprzedawcą, jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania.

VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.      Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu Towaru do momentu dokonania płatności za Produkty objęte Zamówieniem, co nie wyklucza jego uprawnień jako konsumenta do odstąpienia od umowy na podstawie przepisów prawa.

2.      Klient będący Konsumentem, ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub ostatniej jego partii. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z procedury zwrotu dostępnej pod linkiem: Chcę zwrócić produkt  jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży. Prawo powyższe może wykonać albo poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu i przesłaniu jej na adres Sprzedawcy podany w sekcji Definicje albo wysyłając swoje oświadczenie na adres poczty elektronicznej bok@scootandride.pl.

3.      W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot Towaru powinien nastąpić́ niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres: Point of View Sp. z o.o. S.K.A. Solution Baby Care ul. Julianowska 37 05-500 Piaseczno. Koszty zwrotu, opakowania i zabezpieczenia przesyłki zawierającej zwracany Towar ponosi Klient.

4.      Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność za Towar przez Klienta. Klient może wskazać rachunek bankowy właściwy do zwrotu.

5.      Konsument odstępujący od Umowy sprzedaży ponosi jedynie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy.

IX. REKLAMACJE

1.   Produkty oferowane w sklepie są objęte rękojmią, zgodnie z obowiązującym ustawowym prawem odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkty w stanie wolnym od ich wad prawnych i fizycznych.

2.   Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży:

a)    podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

b)   reklamacje można składać za pomocą̨ poczty elektronicznej na adres: reklamacje_b2c@solution-bc.pl lub pisemnie na adres: Solution Baby Care Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa z dopiskiem “Reklamacja Scoot&Ride”.

c)    w reklamacji należy podać́ jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę̨ wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Reklamację można złożyć z wykorzystaniem formularza dostępnego pod linkiem: Chcę zareklamować produkt. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę̨.

d)   gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową sprzedaży i rozpatrzenia reklamacji, należy dostarczyć́ Produkt na adres: Solution Baby Care Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa.

e)    w przypadku niezgodności Produktu z Umową sprzedaży powstałej w wyniku dostawy (np. uszkodzone opakowanie, zerwane taśmy zabezpieczające) prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera i dołączenie go do zwracanej przesyłki.

f)    Sprzedawca ustosunkuje się do zadania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

g)   w przypadku gdy reklamacji okaże się uzasadniona Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad.

3.      Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę̨:

a)      reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać́ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@solution-bc.pl

b)     w powyższej wiadomości e-mail, należy podać́ jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę̨ wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę̨.

c)      rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę̨ następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

d)     odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę̨ sposób.

 X. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1.      Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

a)        Usługobiorca może wypowiedzieć́ umowę̨ ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@scootandride.pl lub pisemnie na adres: Solution Baby Care Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa;

b)       Usługodawca może wypowiedzieć́ umowę̨ o świadczenie usługi drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń́ z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

 XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

1.      Administratorem danych osobowych Klienta, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) jest Solution Baby Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa, NIP 9512385806, REGON 360225310, e-mail: biuro@solution-bc.pl

2.      Dane osobowe Klienta są lub mogą być przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

a)      marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO), poprzez prowadzenie marketingu bezpośredniego swoich produktów. Marketing może być prowadzony w szczególności poprzez wysyłanie informacji i ofert marketingowych na podany adres e-mail, przedstawianie ofert telefonicznie, rozdawanie ulotek, katalogów;

b)     podjęcia działań przed zawarciem, zawarcia i zrealizowania umowy na dostawę produktów Administratora (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO); Przetwarzanie danych dla tego celu nie wymaga zgody osoby, której dane dotyczą.

c)      korzystania z prowadzonej przez Administratora usługi wysyłania newslettera na podany adres e-mail, o ile Klient wyraził zgodę na otrzymywanie takich wiadomości (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO).

d)     tworzenia na wewnętrzne potrzeby Administratora zestawień, analiz i statystyk w czasie trwania umowy, a po jej zakończeniu przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.

e)      ustalania, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z umowy przez okres ich przedawnienia;

f)      weryfikacji wiarygodności płatniczej przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu tej lub kolejnej umowy - dotyczy to także danych uzyskanych przez Administratora z innych źródeł;

3.      Przekazane Administratorowi dane osobowe Klienta w celu realizacji usługi mogą być powierzone następującym odbiorcom:

a)      dostawcom usług marketingowych,

b)     firmom informatycznym obsługującym systemy informatyczne Administratora lub udostępniającym Administratorowi narzędzia informatyczne, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi

c)      dostawcom usług logistycznych,

d)     podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi rachunkowe, dochodzenie należności, usługi analityczne, audytowe, doradcze, prawne, podatkowe,

e)      podmiotom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie, dostawcom usług płatniczych, podmiotom nabywającym wierzytelności.

4.      Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez czas:

a)      istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, chyba że Klient wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania danych w celu marketingowym;

b)     przez czas niezbędny do wykonania zawartej umowy, przedawnienia wynikających z niej roszczeń oraz okres przechowywania związanych z nią dokumentów rozliczeniowych;

c)      obowiązywania zgody na otrzymywanie newslettera, do czasu jej cofnięcia (wypisania się z newslettera) lub wydawania newslettera przez Administratora.

5.      Klient ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

6.      W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, Klient może w dowolnym momencie, bez podania przyczyny, cofnąć tę zgodę, wysyłając e-maila do Administratora danych.

7.      Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Klient może również w każdej chwili wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.

8.      Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9.      Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże wymagane w celu otrzymywania materiałów marketingowych, w tym newslettera oraz zawarcia i wykonania umowy.

10.   Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

 

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.      Umowy zawierane poprzez Portal zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2.      Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, jaką jest:

a)      konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w

b)     celu zachowania zgodności z prawem;

c)      konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;

d)     konieczność dostosowania Regulaminu do rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Portalu w tym wprowadzenia nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub

e)      zmiany istniejących funkcjonalności Portalu;

f)      zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;

g)     konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

h)     zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;

i)       przeciwdziałanie nadużyciom i poprawa jakości obsługi klientów;

j)       zmiana procesu zawierania umów za pośrednictwem Portalu.

3.      O zmianie poinformujemy poprzez komunikat na stronie Portalu oraz poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu na e-mail przypisany do Konta.

4.      Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać najwcześniej w ciągu 7 dni od daty, w której poinformujemy o takich zmianach.

5.      Zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na zawarte już Umowy sprzedaży.

6.      Wszelkie spory wynikłe z Umów sprzedaży między Sprzedawcą a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

7.      Rozstrzyganie sporów:

a)      ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem), będącym jednocześnie Konsumentem zostają̨ poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postepowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

b)     ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają̨ poddane sadowi właściwemu ze względu na siedzibę̨ Usługodawcy.

8.      Regulamin wchodzi w życie w dniu 18 marca 2025 roku.

pixel