- Strona główna
- Zasady dotyczące zwrotów
Zasady dotyczące zwrotów
Uwaga: Przesyłki ze zwrotami oraz reklamacje należy wysyłać na różne adresy ze względu na zewnętrzny magazyn. Wysłanie paczki na niewłaściwy adres może wiązać się z koniecznością odbioru przesyłki na koszt klienta – nie ponosimy odpowiedzialności za pomyłki. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem oraz z paczkomatów.
ZWROT PRODUKTU - 14 dni
Aby zwrócić produkt, wejdź w zakładkę Chcę zwrócić produkt – automatyczny proces, który przeprowadzi Cię krok po kroku, wygeneruje formularz zwrotu, który wydrukuj i dołącz do paczki. Jeżeli jednak preferujesz inną metodę zwrotu, prosimy o wysłanie drogą mailową stosownej wiadomości na adres: bok@scootandride.pl.
Klientowi, będącemu konsumentem (art. 221 Kodeksu Cywilnego), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni. Termin 14 dni liczymy od daty otrzymania przez konsumenta towaru; jeżeli zamówienie obejmowało wiele produktów, które są dostarczane partiami, to prawo to biegnie od daty dostarczenia ostatniego produktu
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Koszt zwrotu, opakowania i zabezpieczenia przesyłki zawierającej towar ponosi Klient.
ADRES do odesłania zwrotów:
Point of View Sp. z o.o. S.K.A.
Solution Baby Care
ul. Julianowska 37
05-500 Piaseczno
Prosimy o dołączenie do paczki wygenerowany formularz zwrotu, dzięki czemu będziemy mogli sprawnie przypisać przesyłkę do zamówienia.
REKLAMACJA
Aby złożyć reklamację, wejdź w zakładkę Chcę zareklamować produkt – automatyczny proces przeprowadzi Cię krok po kroku. Jeżeli jednak preferujesz inną metodę reklamacji prosimy o wysłanie drogą mailową stosownej wiadomości na adres: reklamacje_b2c@solution-bc.pl
Klientowi przysługuje prawo do reklamacji na podstawie przepisów prawa, w tym rękojmi (art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego), w przypadku niezgodności towaru z umową, w terminie 2 lat od zakupu.
Klient odsyła reklamowany produkt na własny koszt. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, koszt wysyłki zostanie zwrócony.
ADRES do odesłania produktów reklamowanych:
Solution Baby Care Sp. z o.o.
ul. Przyczółkowa 141a
02-962 Warszawa
Prosimy o dołączenie do paczki wygenerowany numer reklamacji, dzięki czemu będziemy mogli sprawnie przypisać przesyłkę do zamówienia.